fredag 15 mars 2013

Fredag

Hemma efter en sväng i skolan inför vår tenta, blev inte direkt mycket klokare men men. Ska väl läsa lite innan jag drar på träning i em, med Amanda. Coreboll! Hoppas det är kul :)

Sen ikväll ska jag träffa härliga brudar!! Dricka vin och umgås :) KUL!

Igår, istället för att plugga, satt jag och kollade runt lite på vad jag kan köpa till min hall och det blev IKEA rakt igenom och jag har gjort ett collage med det jag ska köpa:



Bänken ska fungera som sittplats, och pläden ska ju ligga på bänken. Tror att det kan bli bra det där. Får byrån eller bänken i inflyttningsprelle av päronen så det blir nog bra.

Nej nu ska jag väl plugga, ska läsa en bok om bistånd så så tråkigt lär det kanske inte bli men jag är trött på skolaaaaan!

Har förövrigt mycket att se fram emot framöver; många roliga fester och firningar :) Kul kul.

PUSSHEJ

1 kommentar: