torsdag 4 april 2013

I'm a lady

Helllooo i stugan!
Sitter och fixar lite inför min uppsats, gör lite research om bistånd och kvinnor som förhoppningsvis kan bli vårt ämne :) Känns aspeppande så hoppas det finns litteratur.

Annars då, har haft påsklov den här veckan så här efter påsken.
Påsken var förövrigt mycket bra, åt god mat, träffade goda vänner, släkt och familj :)
Men på mitt lov har jag inte gjort alltför mycket, det blir att man spenderar pengar :s
Har iaf suttit i min trädgård och solat och haft det gött typ varje dag :) UNDERBART!
Sen har jag varit på stan, hängt med vänner, varit på möte och gått promenader.

Har iaf fått hem en skinnis som jag beställde :D från JC, mycket bra leveranstid. Beställde i lördags och igår kom den; alltså endast 2 dagar, då det varit röda dagar. Gillar den hur mycket som helst!
Igår hämtade jag även mina glajjor och var för en gång skull ute i god tid och kikade bikini ( Jag har ju rätt svårt att hitta bikini som både är snygg och sitter bra, har typ bara fokuserat på det förstnämnda de senaste åren vilket har resulterat i att jag känner mig obekväm och utfläkt haha och har mest använt en göööörgammal bikini från typ 2006.... hehe). Iaf så hittade jag en som satt JÄTTEBRA eller alltså så bra den kan sitta på någon som har stora patts = mycket bättre än de jag köpt de senaste åren. Blev så glad att H&M hade denna goding (som jag sett Blickan äger) i strl 44 i toppen. Även hade de bikinis i D-storlekar, vilket jag vill boosta dem för. Lindex hade nämligen en som satt ok, men skulle varit bättre i större strl men då var 42 den största... dumt!

GO H&M. Plus är det också att den är apsnygg ;)


 
Ett av de nya paren

MIN NYA PAJJJ


Tummen upp!
 
och så den nya bikinin :)!!

Tur jag hade rabbatcheck på H&M (samt fick en till idag) och att jackan är på faktura som inte behövs betala än. Annnars hade jag varit en PANK tjej :)

Nej nu ska jag kila, ska dricka kaffe i solen och sen dra till skolan på möte med ELIMU och sen på NH-quiz :)

Helgen bjuder på pappi-besök och lite galej!
Hejssvejs

2 kommentarer: