söndag 27 januari 2013

NEW POST

ja ett nytt inlägg!
sitter här i soffan, nyduschad och redo för nya äventyr. haha
gick upp skapligt idag för att läsa en av de två artiklarna vi har till seminariet på tisdag. Ja men jag har nästan nått mitt mål, har 2 sidor kvar som jag ska kötta igenom när jag är klar!
äter precis samma frulle som alltid men vet inte varför det smakar extra gott om lördagar och söndagar. JAG ÄLSKAR GRÖT/haha

jaja, ska göra iordning mig och äta/dricka en smoothie + kaffe, sen bär det av mot stan för att jag ska kirra en prelle och sen drar jag mot motown en sväng, ska fira Soffan som fyller 24 (lär ju smälla nästa år!!) och innan det ska jag rota bland mumi och pupis grejer, efter b.la: EN KEPS, en större resväska och kläder som jag lämnat där som kanske är användbara i Afrika :)

Har haft en bra helgis (hehe gillar de där is:en och tänker nu på COOP-reklamen höhö)!
Hade lektioner i fredags och sen efter dem tränade jag och Amagu en sväng:)
Sen var det en sån fredagskänsla som infann (skrev först infinde?!) sig och det var sååååå skönt. Åt min halloumisallad och njöt av på spåret haha/pensionären. Sen la jag mig innan 12 hehe!

Vaknade iaf väldigt utvilad kl halv 9 på lördagen, myste runt och röjde och kikade på morgonpasset. Sen tog jag och chris bussen in till city och mötte upp Lina, kirrade den nya mobben och ett skal så det var skönt. Sen sprang vi på Basse precis innan lunch så vi drog en grillbuffé. MUMMA!

Sen när jag kom hem satt jag med telefonen, gick helt OK men sen var det där med att komma ihåg lösenord. Men det löste sig såsmåningom!
SEN ringde MALLAN och vi snackade om allt vi missat på 3 veckor! skönt å ha na hemma :)
Sen var jag såklart stressad inför kvällens aktiviteter, men jag hann!
Mötte upp Emma och Emmas Malin för ett glas (som blev 2) på NH. Trevligt trevligt och väldigt mycket folk där:)

Nej nu ska jag väl stressa iväg igen... suck det är alltid så med mig och bussar....... hatart
Imorn är det det heldag på campus, 10-12 fö och sen sitta kvar och läsa inför sem och så blir det nog en dans innan jag får åka hem :D

hoppas ni gillar att jag uppdaterar även om det är glest mellan gågngerna!

Hejhopp!
PUSS (i nästa inlägg kommer bilder men nu får det vara...)

1 kommentar: