tisdag 25 januari 2011

Våra bästa år

Ja det blir att titta på det idag, börjar snart! haha
Har inte sett på typ några veckor... men lär ju hänga med iaf! haha, helt sjukt... Den serien är en ever-ending story!

Igår gymmade jag lite (40 min), lite cykel och lite power-walk/spring på bandet! Kände att jag behövde det när jag hade sån träningsvärk! Idag kan jag nog gå lite lättare fram....däremot har jag ist pissig träningsvärk i armarna :P haha! Det är inte lätt!

Efter gymmet kom Lina och co och plockade upp mig! Så chillade vi framför tv:n med familjen annorlunda och spårlöst! :)

Idag ska jag ha praktik... Ska in vid kl 12 och planera de kommande veckorna med PG, sen blir det lektion med 2:orna 14.30-15-30... usch!
Ska nog ha dem själva :s i en halvtimme eftersom PG var tvungen å hämta Benny Grünfeldt!

Ska nog gå hem till mamma och pappa och snylta kvällsmat sen... Har ju inte fått pengar idag heller! Men såg på csn att de kommer imorn (doing the happy-dance)!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar